Powered by Joomla CMS.
Домашня Кабінет ІТ ІТ термінологія
ІТ термінологія

 

 

 

Словник основних термінів,
які часто можна почути не тільки в кабінеті інформатики...
(гумористичний)

Юзер

— людина, що наступає на граблі.

Чайник

— юзер, що починає, жодного разу не наступав на граблі і тому упевнений, що грабель не існує.

Ламер

— юзер, що регулярно наступає на граблі, але як і раніше упевнений, що грабель не існує.

Вузький фахівець

— юзер, що досконало володіє наступанням на одні і ті ж граблі.

Широкий спеціаліст

— юзер, що має на лобі більше двох шишок.

Програмер

— той, для кого в наступанні на граблі найважливіше результат. Змучившись наступати на чужі граблі, виготовляє свої власні.

Просунутий программер

— программер, що наступає на кожні граблі не більше двох разів.

Геймер

— той, для кого в наступанні на граблі найважливіше процес. Зазвичай не здатний виготовити власні граблі.

Читер (cheater)

— різновид геймера; наступає тільки на граблі з поролоновими насадками на ручці і звичайно не більше одного разу. Зневажається дійсними геймерами.

Хакер

— той, хто здатний наступити на граблі, навіть якщо вони заховані в сарай і замкнуті на замок.

Копірайт (copyright)

— концепція, що обмежує кількість доступних для наступання грабель фінансовими можливостями юзера.

Хакер-ідеаліст

— благородний борець за право кожного наступати на необмежену кількість грабель.

Залізо (hardware)

— граблі, на які вам дають гарантію.

Софт (software)

— граблі, на які вам не дають ніякої гарантії. Всупереч своїй назві, часто бувають нітрохи не м'якше, ніж залізо.

Microsoft

— корпорація, всесвітній лідер по виробництву грабель.

Білл Гейтс

— міфічна істота з программерского фольклору; злий дух — покровитель грабель.

Апгрейд

— процес перманентної витрати грошей на купівлю новіших грабель, кожні з яких б'ють сильніше за попередні.

Бета-версія

— версія, в якої граблі видно неозброєним оком.

Реліз

— версія, в якої граблі присипані листям.

Сумісність версій

— принцип, що дозволяє новим граблям потрапляти точно по шишці від попередніх.

Асемблер

— мова програмування, що дозволяє наступати на граблі декілька мільйонів разів за секунду.

Локальна мережа

— технологія, що дозволяє отримати по лобі, навіть коли на граблі наступає хтось інший.

Інтернет

— технологія, що дозволяє наступити на граблі, що знаходяться на іншій стороні земної кулі.

Мережева конференція

— технологія, що дозволяє кожному наступити не тільки на свої, але і на чужі граблі.

Російське кодування

— подарунковий набір грабель для користувачів Інтернету.

Дружній інтерфейс

— гумова накладка на ручку грабель.

Гнучкий (що настроюється) інтерфейс

— накладка на ручку граблів, яку можна рухати, підганяючи під висоту свого лоба.

Графічний інтерфейс

— граблі, що дозволяють регулювати колір і інтенсивність іскр після удару по лобі.

Ненадійна система

— граблі, які б'ють вас навіть тоді, коли ви на них не наступаєте.

Надійна система

— граблі, які б'ють вас по лобі, навіть коли ви стоїте до них спиною.

Багатозадачність

— концепція, що дозволяє наступати на декілька грабель одночасно.

Об'єктно-орієнтоване програмування

— метод виготовлення грабель за принципом матрьошки.

Мануал (дока)

— книга, що описує різні способи наступання на граблі. Ніколи не використовується ламерами і хакерами. Просунуті програмери використовують її після того, як наступлять на ті ж граблі вдруге.

Техпідримка (support)

— служба, що дає поради, що робити після наступання на граблі. Зазвичай перша її порада — наступити на граблі ще раз і порівняти відчуття.

 

 

Пошук

Інформація про заклад освіти
Загальні відомості
Структура та органи управління закладу освіти
Документи
Освітні програми
Освітні стандарти
Кадровий склад закладу освіти
Вакансії
Матеріально - технічне забезпечення закладу освіти
Додаткові освітні та інші послуги
Територія обслуговуваня закладу освіти
Правила прийому до закладу освіти
Освіта для дітей з особливими освітніми потребами
Додаткова інформація про заклад освіти
Програма розвитку закладу
Результати перевірок
Наші досягнення
Класи, контингент учнів
Безпека в закладі освіти
Харчування
Медичне обслуговування
Бібліотека закладу освіти
Історія закладу освіти
Ветерани педагогічної праці
Асоціація випускників закладу освіти
Профспілкова організація
Захист персональних даних
Галерея
Фотогалерея
Відеотека
Розклад
Режим дня і розклад дзвінків
Розклад уроків
Навчальний календар
Розклад консультацій, факультативів
Розклад гуртків
Освітня діяльність
Майбутнім першокласникам
Конкурси, турніри
Олімпіади
Проекти
ЗНО
ДПА
Результативність навчання
Успішність
Контрольні зрізи знань
Результати ДПА
Результати ЗНО
Моніторинг якості освіти
Виховна робота
Система виховної роботи
Учнівське самоврядування
Традиційні шкільні заходи
Співпраця з батьками
Спорт в закладі освіти
Річний звіт про діяльність закладу освіти
Соціально-психологічний супровід
Рада школи, батьківський комітет школи
Фінансування
Благодійні внески
Спонсорська допомога
Кошти місцевого бюджету
Кошти обласного бюджету
Кошти Державного бюджету
Електронні сервіси
Електронні освітні ресурси
Корисні посилання
Задати питання
Реклама закладу освіти в ЗМІ

Вхід



Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

TERRITORY12